пʼятницю, 17 листопада 2017 р.

Наймудріша іграшка-подушка Сова

Літнє мовчання на моєму сайті переросло в таку ж мовчазну осінь. Але отримавши нещодавнє замовлення саме з сайту, я подумала, можливо, не варто його закидати. Тож буду реанімувати свій блог і показувати відшиті роботи, ділитися подоражами та пригодами Містера Лиса.

Влітку на світ з'явилась маленька дівчинка Анютка. І саме до неї відправилась наймудріша іграшка-подушка Сова.

Серед вимог до цього замовлення значилось лише два пункти:

. підвищена мімішність,
- дуже довгі лапи.

Чомусь мені захотілося пошити саме сову під це замовлення. Образ я могла пропонувати будь-який. У результаті вийшло 40 см ніжності і довжелезні лапки.



Сподіваюсь, ця Сова стане симоволом дитинства, а коли дівчинка виросте, то згадка про іграшку буде жити в закутках її пам'яті та зігрівати серце.

Зі своїх дитячих іграшок я пам'ятаю рожевого зайця, через якого ми  з братом завжди сперечалися, відстоюючи своє право власності на плюшевого звіра. А ще у мене була подушка Думка, яка заколисувала мене перед сном.

А це фото від власниці



А з якими іграшками росли ви?

1 коментар: