середу, 31 травня 2017 р.

День 25. Цікавий проект та лялечка в українському стилі

Розповім я ось про цю новеньку дівчинку в темі "Цікавий проект" в рамках #ts_challenge_sewndreams

Ця дівчинка народжувалася нешвидко та норовливо. Сподіваюся, я не лякаю замовників, відправляючи фото безголових тілець в розпатланому одязі на голках. Але мені так хотілося, щоб вона підійшла і була саме такою, якою її хочуть бачити. При цьому хочеться, щоб і творчий політ лишився при мені.



Я вирішила зробити повністю зйомний одяг, так як лялечка ігрова для дівчинки. Незважаючи на норовливий характер, що проявився у роботі над її вишиванкою, лялечка вміє слухняно сидіти та стояти у взутті без підтримки.



Вишиванка вийшла далеко не з першого разу. Ідея з бісером прийшла після того, як замовниця кинула фото футболки задекорованої гудзичками для прикладу . Це зрушило мій творчий потяг з місця! Ззаду вишиванка на різнокольорових гудзиках. У джинсів є передні та задні кишені, як у справжніх.


На сумочці аплікація єдинорога, так як господиня їх дуже любить. Правда, чоловік сказав, що це якийсь особливий вид єдинорогів - слабко впізнаваємий у суспільстві. У сумочці резиночка для волосся з маком та фотоапарат у подарунок для лялечки.
Личко вишито. Вирішили, що так краще для дитячої лялечки. Але я все одно використовувала тонування, щоб виглядало цікавіше.



Але, що ж особливо цікавого у цьому проекті для мене?

По-перше, баланс між бажанням замовника та моєю творчої свободою. Не знаю, що ви з цього зрозумієте, але це щось внутрішнє, на рівні відчуттів і практично не має відношення до роботи.

По-друге, вийкріка, на якій поки що захотілося зупинитися.

І по-третє, назва... Тепер я називаю моїх лялечок Пімпочки ... або Горошинки ... через їхні носики бубочкою. Лишилося лише обрати одну назву...

Немає коментарів:

Дописати коментар