суботу, 20 травня 2017 р.

День 15. Яскрава подія. Екзамен в Академії Андре Тан

Тема дня в рамках #ts_challeng_sewndreams - Яскрава подія. 

Я спочатку збиралася написати про незабутні емоції від першого замовлення, так як про ярмарку я вже говорила. Але потім наважилася показати це фото, хоч я це і трохи хвалькувато з мого боку.

Проте, в минулому році я здавала іспит з курсу крою та шиття в Академії Андре Тан. Це був період пошуку нових горизонтів для мене, коли я дійсно замислювалася про зміну діяльності. Моя викладачка вмовила принести іграшки з собою. Досі пам'ятаю, як боялася йти на сцену з ними, як переживала і не розуміла навіщо я їх притягла на іспит перед поважною аудиторією. Хіба це цікаво? Але все ж таки я підготувала презентацію з фотоісторією моєї еволюції від іграшок до спідниці. У результаті Пошиті Мрії здали іспит Андре Тану за мене, затьмаривши собою мою спідницю з тафти. Я не очікувала такого теплого прийому і таких щирих слів від головного екзаменатора.



 Другий іспит через півроку був по пальто. Я пошила хвостате пальто оверсайз дуже незвичного кольору. Але під час іспиту знову згадали мої іграшки, замість пальто. 

Тоді я й зрозуміла, що кожен повинен бути на своєму місці і повернулася після довгого затишшя до своїх Sewn Dreams з новими силами. Так світ "втратив" чергового дизайнера одягу і повернув мене у мою стихію!

Ось такі справи, друзі. А якщо розбавити мій хвалькуватий пост філософією, то наостанок скажу, що навіть у самому сірому дні можна відшукати яскраву подія, можливість або нове відкриття, яке зігріє душу теплими спогадами. Важливо просто захотіти його побачити, як вважаєте?

Немає коментарів:

Дописати коментар