вівторок, 20 грудня 2016 р.

Проект "Новорічне диво #дідмороз_пише" та його підсумки

На початку грудня в усіх аккаунтах у соцмережах я запустила проект від Sewn Dreams "Новорічне диво #дідмороз_пише". І ось, 12 грудня, коли всі заявки було зібрано, у кожній з трьох соцмереж (Вконтакті, Фейсбук та Інстаграм) було проведено вибір 5 щасливчків, яким Дід Мороз за допомогою свого чарівного ельфа Sewn Dreams у моїй особі, написав унікального листа. Отже, вийшло загалом 15 листів, до котрих потім додалось випадково ще 5, але не з числа тих, хто приймав участь у конкурсі.



Листи були оформлені на авторській листівці, котру для мене малювала талановита художниця Ярина Вовк, родруковані у поліграфії в кольорі та на картоні. Вийшло дуже гарно! Я була в захваті!

Від кожного учасника я отримала історію про того, кому буде адресовано лист. Хтось замовляв новорічне диво своїм батькам, хтось хресникам, чоловікам, дітям, хтось просто для себе. 

Всього народилось 20 маленьких історій про вас та близьких вам людей, про ваші мрії та очікування, про Діда Мороза та його турботи, про дива та дитинство, і, звичайно ж, про трепетне почуття любові, яке кожен з учасників подарував мені в описі адресатів.

Деякі історіі були настільки зворушливими, що від них набігали сльози щастя! Ваша любов до своїх близьких огортала мене теплою ковдрою ніжності, заколисувала на хвилях турботи та підтримки. Часом ваші історії були з присмаком смутку, тоді я намагалась вкласти максимум зусиль, аби підтримати вашого адресата. Інші ж були готовою заготовкою, яку лишилось просто взяти в рамку тексту та вилити у листі.

Я дуже втомилась, але пишаюся, що листи вийшли різними. І це дуже приємна втома від виконаної роботи!

Я вдячна всім учасникам за те, що довірили мені частинку життя та відкрили двері своїх сердець! Я не маю чарівної палички, моя сила лиш у словах, якими я намагалась зіграти ноктюрн збування ваших мрій та прокласти вашим серцям доріжку до Новорічного Дива!

 Листи розлетілись по різним країнам. Навіть до Португалії та Болгарії відправилась звістка від Діда Мороза і Дядо Коледо.



До речі, на головпоштамті у Києві виявилась не просто пречудова святкова атмосфера, а ще й дуже чуйні співробітниці, які підказали мені де поставити справжню печатку Діда Мороза. Так що все натурально!

А ще там були люди та їхні листи, які відлітали до близьких і рідних. Одна жіночка диктувала іншій адресу для конверту, і сказала підписувати "Родина киян"... Скільки сили в одному цьому підписі! Це означає, що про тебе пам'ятають, тебе люблять, не дивлячись на кілометри та різницю у часі.


Закладаючи свої звісточки у поштову скриньку, мене накрило давно забуте відчуття трепету від дотику до живого листа.... Що я ще можу додати, окрім, пишіть листи, друзі!


Ваш добрий ельф,
#sewndreams




Немає коментарів:

Дописати коментар